Košík

Název Typ Cena Počet Cena celkem
 
Celkem 0.00

Zavřít

Palming - proti únavě a pálení očí, pro ostřejší zrak

Účinná a snadná pomoc pro unavené a pálivé oči, syndrom suchého oka, pomáhá předcházet dalšímu zhoršení zrakumůžete si dokonce svůj zrak zlepšit!

Metoda Palming Vám umožní:

  • relaxovat oči a zrak
  • kompenzovat námahu, které jsou oči vystavovány například dlouhodobou prací na počítači, řízením vozidla nebo intenzivním čtením
  • zbavit se únavy a pálení očí
  • zbavit se kruhů pod očima
  • předejít zhoršování zraku
  • zlepšit si zrak o 1-2 řádky na zrakové tabuli u lékaře

Stále po ruce: 5 nahrávek ve formátu MP3

Palming obsahuje celkem 5 nahrávek ve formátu MP3, které si stáhnete do svého počítače (tabletu, telefonu, přehrávače) a můžete je tak mít kdykoliv po ruce:

  • první nahrávka jsou detailní instrukce k provádění palmingu
  • dvě skladby v délce 8 a 17 minut doprovozené mluvenou instruktáží (necháte se tedy vést instruktorem, kromě palmingu vás čeká dechové cvičení a vizualizace)
  • další dvě skladby (8 a 17 minut) obsahují pouze relaxační hudbu, při které můžete palming provádět samostatně, tak jak vám vyhovuje.
  • hudba složená na zakázku je z autorské dílny Tomáše Valáška, který doprovázel například Báru basikovou a ovládá výborně hru na kytary a flétny

Palming vás bude bavit!!!

Nemusíte se nic učit ani si nic pamatovat. Nahrávky Vás příjemně povedou od začátku až do konce. Pro svoji jednoduchost a účinnost je palming vhodný opravdu pro každého!

Palming (download MP3)           350 Kč / 14 €

 

 



Palming - proti únavě a pálení očí



Prohlášení: Informace obsažené na těchto stránkách jsou poskytovány s cílem šíření osvěty o zdravém životním stylu. Autor není lékař ani jiný zdravotní pracovník. Informace
nemají za cíl nahradit doporučení Vašeho lékaře, nejsou určeny k diagnóze ani léčení zdravotních problémů a nemocí ve smyslu zákona.
Máte-li zdravotní problémy, kontaktujte odborný zdravotní personál.

Údaje o společnosti: Mgr. Tomáš Brouček, Milčice 13, 387 16 Kraselov, IČ 76403122, DIČ CZ6803150816

Obchodní podmínky |  Ochrana osobních údajů

x

Co jsou Cookies

Cookies jsou krátké textové soubory vytvářené webovým serverem a ukládané v počítači prostřednictvím prohlížeče. Když se později vrátíte na stejný web, prohlížeč pošle uloženou cookie zpět a server tak získá všechny informace, které si u vás předtím uložil.

K čemu jsou Cookies dobré

Princip cookies umožňuje odlišit jednotlivé uživatele a uložit si o něm konkrétní údaje. Např. právě díky cookie ví příslušný server, jaké nastavení jazyka jste si při minulé návštěvě vybrali či jaké vám má předvyplnit přihlašovací jméno do formuláře (pamatuje si ho z minulé návštěvy). Cookies tedy usnadňují personalizaci. Na principu cookies pracují také různé statistiky a další měřící systémy, které si do cookie ukládají identifikátor návštěvníka, čas a zdroj návštěvy a další informace. Tyto údaje na dalších stránkách načítají a doplňují a mohou tak sledovat chování uživatele na stránkách. Cookies jsou tedy kritickou podmínkou pro funkční webovou analytiku, tedy aby provozovatel webu věděl, jak se chovají jeho návštěvníci a mohl jim na základě toho nabídnout lepší a personalizované služby. Cookies se také používají k uložení potvrzení, že je uživatel přihlášený (např. do e-shopu, do administrace, na sociální síti apod.). Zde mluvíme o tzv. autentizační cookie. Bez ní by server nevěděl, že už přihlášení a ověření uživatele proběhlo a vyžadoval je při návštěvě každé další stránky.

Něco za něco

Cookies tedy přinášejí pro uživatele určité výhody, oproti tomu však stojí fakt, že se do určité míry ztrácí anonymita. Moderní prohlížeče umožňují ukládání cookies vypnout, uživatel tím však přijde o výše zmíněné výhody. Cookies je také možné v prohlížeči smazat. Tuto možnost naleznete v nastavení prohlížeče. K čemu používám Cookies na webech Dobreoci.cz a Detoxy.cz Na svých webových stránkách používám cookies pro následující funkce:

  • webová analytika (AdWords, Sklik, Google Analytics) abych věděl, kolik návštěvníku přišlo na mé stránky, o co se zajímali, jaké podstránky navštívili a podobně
  • uložení informací, které umožní neobtěžovat například opakovaně zobrazovanými vyskakovacími okny
  • ukládání informací v rámci nákupního procesu